פרוש בריאיון: "ההסכם נעשה בכדי למנוע אובדן קולות, זה יעזור לש"ס"

אסתי פלד 2 Comment on פרוש בריאיון: "ההסכם נעשה בכדי למנוע אובדן קולות, זה יעזור לש"ס"

סגן השר מאיר פרוש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לאחר חתימת ההסכם בין 'יחד' ל'יהדות התורה' | התמורה: "אנשים שמזוהים עם יחד, נעזור להם", ואם נראה מספר קולות מובהק שלהם, אומר פרוש, "ניתן להם אפשרות ביטוי אצל אנשים שלהם שיעבדו איתנו" | חב"ד: "אין בכלל על הפרק סוגיות של ויתורים על א"י. אנחנו בקשר טוב עם חב"ד, וננהל קמפיין יחודי לחב"ד" | האזינו

ישי עם גפני ופרוש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החינוך מאיר פרוש (אגודת ישראל) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההסכם הדרמטי בין יהדות התורה לתנועת יחד של הגאון הגדול הרב מאי מאזוז.

רצינו למנוע אובדן קולות: פרוש טוען כי "לא בדקנו כמה יש קולות ליחד. ההסכם עם יחד נעשה במטרה אחת: למנוע איבוד קולות ליהדות החרדית כולה. יכול להיות שגם ש"ס תהנה מההסכם הזה כי אולי יחזרו גם אליה חלק מהקולות".

ייצוג ליחד – האם יקבלו שר בממשלה?: פרוש נמנע מלענות על שר בממשלה לישי ואומר, "לא היה פה רק אלי ישי, יש להם עוד נציגים. יהדות התורה תהיה נציגה של אנשים שגם בוחרים ש"ס. יהיו אנשים שמזוהים עם יחד ויבקשו עזרה, נעזור להם. הערכה שלנו היא כמה אנחנו נקבל ונרצה לייחס את זה להצטרפות של תנועת יחד. לכן ניתן להם אפשרות ביטוי אנשים שלהם שיעבדו איתנו".

ארץ ישראל: "לא היה מו"מ עם 'יחד' על הנושא האידיאלוגי של ימין או שמירה על ארץ ישראל. כי ברור שאנחנו עם נתניהו ועם הימין".

חב"ד: "היום שמעתי שהרב דרעי נפגש עם חסידי חב"ד, זה מוכיח שאפילו למי שנושא ארץ ישראל הכי חשוב לו, ברור לו היום שאין בכלל על הפרק סוגיות של ויתורים על א"י. אנחנו בקשר טוב עם חב"ד, וננהל קמפיין יחודי לחב"ד".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעניין למי "הכי חשוב ארץ ישראל", יותר מכל ענייני היהדות? זה סילוף גמור של דעת הרבי זיע"א!!!